Blok 2zz i wał 1zz

Chcesz coś kupić ? Pisz a będzie Ci dane !
czwartek 07 gru 2017, 11:09

  • Witam
    Kupię w nienagannym stanie blok 2zz oraz wał z 1zz.
    Żadne szlify / po panewkowe nie wchodzą w rachubę.
    Mam już takich chyba 3.
    Awatar użytkownika
    culmen
     
    Posty: 279
    Rejestracja: wtorek 29 wrz 2015, 17:09
    Model: ZZW30
    Silnik: 2zz sc

sobota 09 gru 2017, 23:28

  • wal z 1zz pasuje do 2zz :)? wiem ze nie na temat ale dobrze cos wiedziec wiecej, jest roznica miedzy nimi ?
    Awatar użytkownika
    GOLDI
     
    Posty: 1185
    Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 22:25
    Model: SW20
    Generacja: REV1
    Silnik: obecny

niedziela 10 gru 2017, 10:10

niedziela 10 gru 2017, 13:27

poniedziałek 11 gru 2017, 23:25

  • culmen pisze:***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika ;)


    dzieki, czlowiek uczy sie cale zycie ;)


    wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
    Awatar użytkownika
    GOLDI
     
    Posty: 1185
    Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 22:25
    Model: SW20
    Generacja: REV1
    Silnik: obecny

wtorek 12 gru 2017, 00:54

  • WojtekMR pisze:http://www.tdi-plc.com/toda-racing-releases-1933cc-stroker-kits-for-toyota-2zz-ge-vvtl-i-engine-used-in-s2-lotus-elise-exige-and-celica/

    1zz ma wykorbienie 91,5 a 2zz 88 ;)


    trzeba by customowe korby albo tłoki zrobić....


    Nie wiedziałem nawet że takie cuda istnieją o.O
    Awatar użytkownika
    tinuviel
     
    Posty: 367
    Rejestracja: czwartek 13 sie 2015, 20:33
    Model: ZZW30 FL
    Silnik: 1zz turbo

wtorek 12 gru 2017, 19:35

  • GOLDI pisze:
    culmen pisze:***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika ;)


    dzieki, czlowiek uczy sie cale zycie ;)


    wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...




    a więc lepiej dluższe korby czy tłoki z niższym mocowaniem korb ( w sumie korby są chyba słabszym ogniwem)

    przy kompresorze nie trzeba tak kręcic
    Awatar użytkownika
    WojtekMR
     
    Posty: 1136
    Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 13:47
    Model: SW22
    Silnik: 1zz

wtorek 12 gru 2017, 20:07

  • GOLDI pisze:wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...


    Ze standardową odcinką powinno dać radę.

    WojtekMR pisze:przy kompresorze nie trzeba tak kręcic


    Trzeba :mrgreen:
    Awatar użytkownika
    culmen
     
    Posty: 279
    Rejestracja: wtorek 29 wrz 2015, 17:09
    Model: ZZW30
    Silnik: 2zz sc

wtorek 12 gru 2017, 21:06

  • culmen pisze:
    GOLDI pisze:wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...


    Ze standardową odcinką powinno dać radę.

    WojtekMR pisze:przy kompresorze nie trzeba tak kręcic


    Trzeba :mrgreen:


    Może i nie trzeba ale bez ognia nie ma grila ;)
    kondziej
     
    Posty: 290
    Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 14:44
    Model: SW20
    Generacja: REV1
    Silnik: V6 & 3S-GTE



Wróć do Kupię




Informacje
  • Kto jest online
  • Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości