Blok 2zz i wał 1zz

Chcesz coś kupić ? Pisz a będzie Ci dane !
Awatar użytkownika
culmen
Posty: 329
Rejestracja: wtorek 29 wrz 2015, 16:09
Model: ZZW30
Silnik: 2zz sc

Blok 2zz i wał 1zz

Post autor: culmen »

Witam
Kupię w nienagannym stanie blok 2zz oraz wał z 1zz.
Żadne szlify / po panewkowe nie wchodzą w rachubę.
Mam już takich chyba 3.
Drive It Like You Stole It
Awatar użytkownika
GOLDI
Posty: 1201
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny

Re: Blok 2zz i wał 1zz

Post autor: GOLDI »

wal z 1zz pasuje do 2zz :)? wiem ze nie na temat ale dobrze cos wiedziec wiecej, jest roznica miedzy nimi ?
Awatar użytkownika
culmen
Posty: 329
Rejestracja: wtorek 29 wrz 2015, 16:09
Model: ZZW30
Silnik: 2zz sc

Re: Blok 2zz i wał 1zz

Post autor: culmen »

https://photos.app.goo.gl/rUd3JsvTJfuZV7OE3

https://photos.app.goo.gl/oYpCDlkQUdaeTjxp2

Przeciwwagi zahaczają o natrysk oleju. Po ścięciu na ostrze noża pasuje jak ta lala. *

*na panewki główne i korbowodowe psuje.

** zdjęcia moje nie z neta.

***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika ;)
Drive It Like You Stole It
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: Blok 2zz i wał 1zz

Post autor: WojtekMR »

http://www.tdi-plc.com/toda-racing-rele ... nd-celica/

1zz ma wykorbienie 91,5 a 2zz 88 ;)


trzeba by customowe korby albo tłoki zrobić....
Awatar użytkownika
GOLDI
Posty: 1201
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny

Re: Blok 2zz i wał 1zz

Post autor: GOLDI »

culmen pisze: ***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika ;)
dzieki, czlowiek uczy sie cale zycie ;)


wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
Awatar użytkownika
tinuviel
Posty: 640
Rejestracja: czwartek 13 sie 2015, 19:33
Model: ZZW30 FL
Silnik: 1zz turbo

Re: Blok 2zz i wał 1zz

Post autor: tinuviel »

WojtekMR pisze:http://www.tdi-plc.com/toda-racing-rele ... nd-celica/

1zz ma wykorbienie 91,5 a 2zz 88 ;)


trzeba by customowe korby albo tłoki zrobić....
Nie wiedziałem nawet że takie cuda istnieją o.O
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: Blok 2zz i wał 1zz

Post autor: WojtekMR »

GOLDI pisze:
culmen pisze: ***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika ;)
dzieki, czlowiek uczy sie cale zycie ;)


wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...


a więc lepiej dluższe korby czy tłoki z niższym mocowaniem korb ( w sumie korby są chyba słabszym ogniwem)

przy kompresorze nie trzeba tak kręcic
Awatar użytkownika
culmen
Posty: 329
Rejestracja: wtorek 29 wrz 2015, 16:09
Model: ZZW30
Silnik: 2zz sc

Re: Blok 2zz i wał 1zz

Post autor: culmen »

GOLDI pisze:wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
Ze standardową odcinką powinno dać radę.
WojtekMR pisze:przy kompresorze nie trzeba tak kręcic
Trzeba :mrgreen:
Drive It Like You Stole It
kondziej
Posty: 409
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 12:44
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: V6 & 3S-GTE

Re: Blok 2zz i wał 1zz

Post autor: kondziej »

culmen pisze:
GOLDI pisze:wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
Ze standardową odcinką powinno dać radę.
WojtekMR pisze:przy kompresorze nie trzeba tak kręcic
Trzeba :mrgreen:
Może i nie trzeba ale bez ognia nie ma grila ;)
ODPOWIEDZ