Strona 1 z 1
Blok 2zz i wał 1zz
: czwartek 07 gru 2017, 09:09
autor: culmen
Witam
Kupię w nienagannym stanie blok 2zz oraz wał z 1zz.
Żadne szlify / po panewkowe nie wchodzą w rachubę.
Mam już takich chyba 3.
Re: Blok 2zz i wał 1zz
: sobota 09 gru 2017, 21:28
autor: GOLDI
wal z 1zz pasuje do 2zz
? wiem ze nie na temat ale dobrze cos wiedziec wiecej, jest roznica miedzy nimi ?
Re: Blok 2zz i wał 1zz
: niedziela 10 gru 2017, 08:10
autor: culmen
https://photos.app.goo.gl/rUd3JsvTJfuZV7OE3
https://photos.app.goo.gl/oYpCDlkQUdaeTjxp2
Przeciwwagi zahaczają o natrysk oleju. Po ścięciu na ostrze noża pasuje jak ta lala. *
*na panewki główne i korbowodowe psuje.
** zdjęcia moje nie z neta.
***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika
Re: Blok 2zz i wał 1zz
: niedziela 10 gru 2017, 11:27
autor: WojtekMR
http://www.tdi-plc.com/toda-racing-rele ... nd-celica/
1zz ma wykorbienie 91,5 a 2zz 88
trzeba by customowe korby albo tłoki zrobić....
Re: Blok 2zz i wał 1zz
: poniedziałek 11 gru 2017, 21:25
autor: GOLDI
culmen pisze:
***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika
dzieki, czlowiek uczy sie cale zycie
wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
Re: Blok 2zz i wał 1zz
: poniedziałek 11 gru 2017, 22:54
autor: tinuviel
Nie wiedziałem nawet że takie cuda istnieją o.O
Re: Blok 2zz i wał 1zz
: wtorek 12 gru 2017, 17:35
autor: WojtekMR
GOLDI pisze:culmen pisze:
***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika
dzieki, czlowiek uczy sie cale zycie
wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
a więc lepiej dluższe korby czy tłoki z niższym mocowaniem korb ( w sumie korby są chyba słabszym ogniwem)
przy kompresorze nie trzeba tak kręcic
Re: Blok 2zz i wał 1zz
: wtorek 12 gru 2017, 18:07
autor: culmen
GOLDI pisze:wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
Ze standardową odcinką powinno dać radę.
WojtekMR pisze:przy kompresorze nie trzeba tak kręcic
Trzeba
Re: Blok 2zz i wał 1zz
: wtorek 12 gru 2017, 19:06
autor: kondziej
culmen pisze:GOLDI pisze:wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
Ze standardową odcinką powinno dać radę.
WojtekMR pisze:przy kompresorze nie trzeba tak kręcic
Trzeba
Może i nie trzeba ale bez ognia nie ma grila