[zakup grupowy] breastplate w30

Chcesz coś sprzedać ? Pisz a będzie Ci odebrane !
wtorek 20 wrz 2016, 15:44

  • Do mnie też wszystko dotarło! Dzięki! :D
    Floem
     
    Posty: 1
    Rejestracja: wtorek 30 sie 2016, 23:57
    Model: SW22
    Generacja: REV1
    Silnik: 1zz

wtorek 20 wrz 2016, 19:55

sobota 13 maja 2017, 19:09

  • Dorwałem się ostatnio do spawarki i wy spawałem coś takiego. Uprzedzając pytania zrobiłem to z rurek stalowych. Część przednia waży 3,4 kg a część środkowa 11 kg. Sztywność przy jeździe na po wertepach się poprawiła chociaż muszę przyznać że w porównaniu to innych mr2 jakimi jeździłem to mój egzemplarz przed montażem wzmocnień mało trzeszczał. Jeżdżę na sprężynach H&R i 17 calowych felgach na niskim profilu i auto na wybojach nie odbiega sztywnością od aut z dachem. Nie było jeszcze okazji zobaczyć na torze jak się będzie zachowywać. Pozostało jeszcze coś w tylnej części zrobić ale muszę znaleźć czas i zastanowić się jakie rozwiązanie zastosować.
    Obrazek
    Awatar użytkownika
    mario
     
    Posty: 99
    Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 18:12
    Lokalizacja: Lublin
    Model: ZZW30
    Silnik: 1,8

niedziela 14 maja 2017, 00:14

  • Po co tyle tego żelastwa. Zwykła kratownica nie wystarczła by?

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
    Awatar użytkownika
    xanter
     
    Posty: 692
    Rejestracja: piątek 29 sie 2014, 23:01
    Lokalizacja: Legionowo
    Model: Inny
    Silnik: 3SGTE

niedziela 14 maja 2017, 09:30

  • Z tego wszystkiego to breastplate najwięcej waży. Same rurki były lekkie bo zrobiłem z nierdzewki więc nie musiały mieć grubych ścianek. Nie chciało mi się wymyślać czegoś nowego a wzorowałem się na tym co robią firmy tuningowe, skoro ktoś już to opracował, a kilka kilogramów zwłaszcza umieszczonych tak nisko nie robi jak dla mnie żadnej różnicy. Nie mam tiga wiec nie bawiłem się w aluminium zwłaszcza że nie wiedziałem jakie będą tego efekty.
    Obrazek
    Awatar użytkownika
    mario
     
    Posty: 99
    Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 18:12
    Lokalizacja: Lublin
    Model: ZZW30
    Silnik: 1,8

niedziela 14 maja 2017, 13:32

  • solidnie to wyszło, masa rzeczywiscie nisko, a i nie dosc duzo jej doszlo :) zrobiles tylko dla sebie czy masz opcje zrobic kopie? btw co to za producent? ultraracing moze?
    Awatar użytkownika
    GOLDI
     
    Posty: 1198
    Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 22:25
    Model: SW20
    Generacja: REV1
    Silnik: obecny

niedziela 14 maja 2017, 15:28

  • Wzorowałem się na firmie http://www.corkyandcompany.net ale od jakiegoś czasu strona nie działa. Żeby to robić na masę to trzeba by sobie kratownice zrobić jako szablon. Ja poszedłem na skróty i spawałem ile się da na aucie a potem zdejmowałem i spawałem resztę do której nie miałem podejścia. troszkę pościągało ale w zasadzie to niewiele otworów musiałem przerabiać na fasolkę. Przy większej ilości można by wyciąć breastplate z aluminium i do tego spawać z tego samego materiału ramę. Generalnie to zajmuje się mechaniką na co dzień i robienie takich kratownic jak dla mnie jest całkowicie nie opłacalne. Chciałem dla odmiany zrobić coś dla przyjemności a nie kasy wiec poświeciłem 1 maja na zabawę spawarką. Jak zda to egzamin praktyczny to w razie czego mam ludzi którzy by to mogli profesjonalnie wykonać z rurek aluminiowych tylko trzeba by wykonać kratownicę z otworami montażowymi w której by spawało się ramę. Cena też pewnie była by większa niż teraz bo mnie poza breastplate całość wyszła niewiele bo za rurki z nierdzewki (takie się trafiły) na złomie zapłaciłem 50 zł a piaskowanie i malowanie kosztowało 100 za obie części.
    Awatar użytkownika
    mario
     
    Posty: 99
    Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 18:12
    Lokalizacja: Lublin
    Model: ZZW30
    Silnik: 1,8

niedziela 14 maja 2017, 15:34

  • corky przestał działać - szkoda ba fajne robił z alu elementy

    jak będziesz robił z alu to się piszę - ale chciałbym z tyłem włącznie (czy wykorzytałeś istniejące otwory w podwoziu - czy jednak wiertarka szła w ruch?)
    Awatar użytkownika
    WojtekMR
     
    Posty: 1261
    Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 13:47
    Model: SW22
    Silnik: 1zz

niedziela 14 maja 2017, 17:15

  • W środkowym elemencie w tylnej części corky miał mocowania tylko na śrubki m6 od dołu co wydawało mi się mało solidne wiec zrobiłem dodatkowy w kratownicy który pokrywa się z otworami kołków mocujących osłony w tylnej części i dałem śrubę przelotową z nakrętką. Żadnych dziur nie robiłem w podwoziu. Pierwowzór miał rurki mocowane na breastplate ale po przymiarkach strasznie zmniejszały prześwit wiec umieściłem je do czoła i pospawałem. Troszkę ułatwiło to sprawę bo nie musiałem ciąć i wstawiać tulejek w rury w celu przykręcenia breastplate. Przy projektach jakie tu widziałem na forum to takie roboty nie będą stanowiły problemu. W zasadzie to najłatwiej jest pasować i spawać wszystko na aucie bo odejdzie nam sporo mierzenia a poza tym czeęść środkowa nie jest płaska bo w celu dopasowania trzeba było doginać rurki w tylnej części na szczęście ładnie poszło na prasie. Chcąc to zrobić profesjonalnie trzeba kupić rurki aluminiowe, zamówić breastplate z aluminium, kątownik na mocowania i kogoś ze spawarką. Dzień roboty i można naprawdę zrobić to znacznie lepiej jak mi to wyszło, ale ja nie jestem spawaczem i nie zależało mi na walce z kilogramami. Teraz jeszcze pomyślę nad tyłem bo generalnie większość tego co z nalazłem w sieci nie do końca mi odpowiada i muszę pomyśleć na roll barem który będzie spełniał swoje zadanie i nie szpecił auta, bo wszystko co do tej pory widziałem było albo praktyczne i paskudne, albo estetyczne i zagrażające życiu podczas wypadku. Chętnie bym to komuś zlecił ale jak czytałem o perypetiach użytkowników naszego forum to szkoda mi nerwów.
    Awatar użytkownika
    mario
     
    Posty: 99
    Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 18:12
    Lokalizacja: Lublin
    Model: ZZW30
    Silnik: 1,8

poniedziałek 15 maja 2017, 20:06

  • ciekawe czy cos to daje
    tommi
     
    Posty: 388
    Rejestracja: sobota 18 cze 2016, 16:02
    Model: SW22
    Silnik: k24

PoprzedniaNastępna


Wróć do Sprzedam




Informacje
  • Kto jest online
  • Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości