Jak w temacie kupię ( w zasadzie mój braciak kupi ) MR2.
Do rozważenia każda generacja i rewizja poza AW11
Budżet do 20kpln
Jak coś to priv
Mr2 sw20 lub zw30
- Naczelnik Imperator
- Posty: 454
- Rejestracja: środa 17 wrz 2014, 17:31
- Model: AW11
- Generacja: REV3
- Bullseye
- Administrator
- Posty: 1388
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 09:52
- Model: SW20
- Generacja: REV2
- Silnik: 3S-GE gen4
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mr2 sw20 lub zw30
Nooooo wreszcie sie przekonal !
2016 - Toyota MR2 REV2 "Perełka" - 93"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
-
- Posty: 2
- Rejestracja: poniedziałek 06 cze 2016, 14:39
- Model: AW11
- Generacja: REV2
- Silnik: 3sge
Re: Mr2 sw20 lub zw30
Dzień dobry,
Posiadam MR2 rev2 na sprzedaż rocznie samochodem nie robiłem więcej niż 5-7k km. Zdjęcia poglądowe mogę przesłać. Mogę wykonać w razie potrzeby też zdjęcia dowolnego elementu.
Krótki opis samochodu: niski, sportowy, dający ciekawe wrażenia z jazdy. Maksymalna prędkość 230-240. Biorąc pod uwagę, że tyle letnim samochodem czasem potrafiłem takie prędkości osiągać może mówić o jego przygotowaniu do jazdy. W skrócie podczas mojego posiadania zostało zrobione/ zmienione:
1) 0 rdzy, idealnie zakonserwowany, kilka odprysków na elementach plastikowych: zderzaki, spoiler. Zakonserwowany wydech oraz wymienione elementy łączenia wydechu.
2) kompletne zawieszenie z hamulcami - ze względu na trudno dostępne niektóre części zawieszenie sworznie itd. (później znalazłem dystrybutora za granicą). Hamulce: tarcze, klocki oraz sworznie i przeguby zawieszenie były robione w ASO Toyoty. Obecnie mam jeszcze kilka części zamówionych na zapas. Zamontowane sprężyny teina i amortyzatory bilstein b6 wraz z mocowaniami. Tylnie w dobrym stanie mam kayaby jako zapasowe.
3) elektryka - wymieniony został alternator (samochód stał 1,5 roku w garażu), kable wysokiego napięcia, akumulator i kable przyłączeniowe.
4) wymieniona skrzynia i sprzęgło. Zamontowana skrzynia s54 (s53 leży w garażu). Wymiana związana była z przełożeniami i lepszymi synchronizatorami . W przeciągu 2 sezonów warto by było zajrzeć (ewentualnie wymienić) sprzęgło.
5) zamontowana aluminiowa sportowa chodnica (przeze mnie kupiona - w oryginalnej był wyciek - kolega miał wesele gdzie jechało się żwirem).
6) robiona głowica uszczelka i pozostałe elementy silnika, które wymagały wymiany.
7) Zmontowane rozpórki przód i tył oraz wymienione rozpórki usztywniające nadwozie (lecą pod samochodem).
8) short shifter (oryginalny też powinienem mieć) - idealnie pasuje do sportowego charakteru.
9) pozostałe wymiany na bieżąco. Samochód za mojego posiadania nie miał żadnych uszkodzeń poza rysą 5cm na boku (ktoś przejechał mi kluczykiem). Z oględzin wyszło, że kiedyś był bity w przód. Geometria ok - 2 ślady (powinienem mieć do wglądu dokument z ostatnich ustawień). Pali się lamka ABS - prawdopodobnie wymaga resetu komputera. W jeździe mi to nie przeszkadzało - można podpiąć jedynie w ASO. Zacząłem kiedyś prowadzić inwestygację i w związku z ABS były już powymieniane czujniki ale nie było resetu komputera. Samochód na felgach 16" (spasowane do zawieszenia). Powinienem jeszcze mieć felgi 15" z oponami też letnimi.
Do zrobienia (jeżeli chce się wykorzystywać możliwości samochodu na maksa): wymiana opon przód - obecnie 205 przydały by się jednak 195 (fabrycznie były montowane) wyważanie, ewentualnie prostowanie felg i geometria (przy takich wymianach zalecana) gumowa rura chłodzenia - pęknięta obecnie sklejona taśmą. Najlepiej wymiana wszystkich na nowe sylikonowe. Z chęcią odpowiem na wszystkie pytania.
Pozdrawiam,
B
Posiadam MR2 rev2 na sprzedaż rocznie samochodem nie robiłem więcej niż 5-7k km. Zdjęcia poglądowe mogę przesłać. Mogę wykonać w razie potrzeby też zdjęcia dowolnego elementu.
Krótki opis samochodu: niski, sportowy, dający ciekawe wrażenia z jazdy. Maksymalna prędkość 230-240. Biorąc pod uwagę, że tyle letnim samochodem czasem potrafiłem takie prędkości osiągać może mówić o jego przygotowaniu do jazdy. W skrócie podczas mojego posiadania zostało zrobione/ zmienione:
1) 0 rdzy, idealnie zakonserwowany, kilka odprysków na elementach plastikowych: zderzaki, spoiler. Zakonserwowany wydech oraz wymienione elementy łączenia wydechu.
2) kompletne zawieszenie z hamulcami - ze względu na trudno dostępne niektóre części zawieszenie sworznie itd. (później znalazłem dystrybutora za granicą). Hamulce: tarcze, klocki oraz sworznie i przeguby zawieszenie były robione w ASO Toyoty. Obecnie mam jeszcze kilka części zamówionych na zapas. Zamontowane sprężyny teina i amortyzatory bilstein b6 wraz z mocowaniami. Tylnie w dobrym stanie mam kayaby jako zapasowe.
3) elektryka - wymieniony został alternator (samochód stał 1,5 roku w garażu), kable wysokiego napięcia, akumulator i kable przyłączeniowe.
4) wymieniona skrzynia i sprzęgło. Zamontowana skrzynia s54 (s53 leży w garażu). Wymiana związana była z przełożeniami i lepszymi synchronizatorami . W przeciągu 2 sezonów warto by było zajrzeć (ewentualnie wymienić) sprzęgło.
5) zamontowana aluminiowa sportowa chodnica (przeze mnie kupiona - w oryginalnej był wyciek - kolega miał wesele gdzie jechało się żwirem).
6) robiona głowica uszczelka i pozostałe elementy silnika, które wymagały wymiany.
7) Zmontowane rozpórki przód i tył oraz wymienione rozpórki usztywniające nadwozie (lecą pod samochodem).
8) short shifter (oryginalny też powinienem mieć) - idealnie pasuje do sportowego charakteru.
9) pozostałe wymiany na bieżąco. Samochód za mojego posiadania nie miał żadnych uszkodzeń poza rysą 5cm na boku (ktoś przejechał mi kluczykiem). Z oględzin wyszło, że kiedyś był bity w przód. Geometria ok - 2 ślady (powinienem mieć do wglądu dokument z ostatnich ustawień). Pali się lamka ABS - prawdopodobnie wymaga resetu komputera. W jeździe mi to nie przeszkadzało - można podpiąć jedynie w ASO. Zacząłem kiedyś prowadzić inwestygację i w związku z ABS były już powymieniane czujniki ale nie było resetu komputera. Samochód na felgach 16" (spasowane do zawieszenia). Powinienem jeszcze mieć felgi 15" z oponami też letnimi.
Do zrobienia (jeżeli chce się wykorzystywać możliwości samochodu na maksa): wymiana opon przód - obecnie 205 przydały by się jednak 195 (fabrycznie były montowane) wyważanie, ewentualnie prostowanie felg i geometria (przy takich wymianach zalecana) gumowa rura chłodzenia - pęknięta obecnie sklejona taśmą. Najlepiej wymiana wszystkich na nowe sylikonowe. Z chęcią odpowiem na wszystkie pytania.
Pozdrawiam,
B
-
- Posty: 1192
- Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
- Model: AW11
- Silnik: 0,9 Diesel V8
- Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca
Re: Mr2 sw20 lub zw30
Jeśli już podajesz ofertę musisz zgodnie z regulaminem podać cenę i zdjęcia. Jeśli nie - muszę usunąć
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę kontakt 785 270 420
- Bullseye
- Administrator
- Posty: 1388
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 09:52
- Model: SW20
- Generacja: REV2
- Silnik: 3S-GE gen4
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mr2 sw20 lub zw30
Tu masz diagnozę na migającej diodzie a nie na podpinaniu komputera
Robisz zwore i liczysz bledy, pokaze calkiem dokladnie co mu nie gra, a najpewniej któryś czujnik sie wypial badz przerdzewial.
Robisz zwore i liczysz bledy, pokaze calkiem dokladnie co mu nie gra, a najpewniej któryś czujnik sie wypial badz przerdzewial.
2016 - Toyota MR2 REV2 "Perełka" - 93"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
- Arnoldman
- Posty: 676
- Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 15:58
- Model: SW20
- Generacja: REV2
- Silnik: V6
- Lokalizacja: Katowice
Re: Mr2 sw20 lub zw30
Z takiego opisu auta można się wiele nowego nauczyć