Kupię MR2 sw20

Chcesz coś kupić ? Pisz a będzie Ci dane !
dumek2010
Posty: 139
Rejestracja: poniedziałek 06 kwie 2015, 19:10
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: 156

Re: Kupię MR2 sw20

Post autor: dumek2010 »

Ja swojego swapa 156>175 zrobiłem ponieważ silnik był juz padaka i swap mnie wyniósł tyle co wymiana rozrzadu i sprzegła, ale zato mam teraz dyskotekę na desce. Powiem tak gdybym nie musiał nie pchałbym sie w tej swap wolał bym nadmuchac 0,3-0,4 jak xarzaqu. Moja własna opinia jest taka że silniki 3SGE to dobra konstrukcja, ale ciężka i może troche przestażała. Proponował bym wstrzymanie sie odlozenie kasy i raczej włożenie K20 lub czegos podobnego, co nie tylko bedzie nowszym silnikiem, ale tez łatwiej znajdziesz czesci, mniej spali zrzucisz z masy auta z 30kg no i bedzie moze troche bardziej lepszy dół.

Jest tak jak mówi Denis róznicy w tzw ciągnieciu z dołu 3-6tys obr nie odczujesz praktycznie wcale, ta większa moc wynika głównie z wyższej prędkosci obrotowej silnika a przebieg charakterystyk jest podobny, bo wzrost niutonometrów to słownie sześć nm 186>192.

Zrobisz jak bedziesz chciał, wiem jedno silnik 156 brał 1l/1000km ale w drodze do warsztatu rozpedziłem auto jeszcze do 220. A wczesniej nie raz potrafiło mnie zaskoczyc niby jechałem do przodu a nagle stałem pod prad.

Lepszy efekt da np lżejszy zamach
Awatar użytkownika
GOLDI
Posty: 1201
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny

Re: Kupię MR2 sw20

Post autor: GOLDI »

dumek2010 pisze:Ja swojego swapa 156>175 zrobiłem ponieważ silnik był juz padaka i swap mnie wyniósł tyle co wymiana rozrzadu i sprzegła, ale zato mam teraz dyskotekę na desce. Powiem tak gdybym nie musiał nie pchałbym sie w tej swap wolał bym nadmuchac 0,3-0,4 jak xarzaqu. Moja własna opinia jest taka że silniki 3SGE to dobra konstrukcja, ale ciężka i może troche przestażała. Proponował bym wstrzymanie sie odlozenie kasy i raczej włożenie K20 lub czegos podobnego, co nie tylko bedzie nowszym silnikiem, ale tez łatwiej znajdziesz czesci, mniej spali zrzucisz z masy auta z 30kg no i bedzie moze troche bardziej lepszy dół.

Jest tak jak mówi Denis róznicy w tzw ciągnieciu z dołu 3-6tys obr nie odczujesz praktycznie wcale, ta większa moc wynika głównie z wyższej prędkosci obrotowej silnika a przebieg charakterystyk jest podobny, bo wzrost niutonometrów to słownie sześć nm 186>192.

Zrobisz jak bedziesz chciał, wiem jedno silnik 156 brał 1l/1000km ale w drodze do warsztatu rozpedziłem auto jeszcze do 220. A wczesniej nie raz potrafiło mnie zaskoczyc niby jechałem do przodu a nagle stałem pod prad.

Lepszy efekt da np lżejszy zamach
dyskoteka na desce ? ktos skopał swapa w kontekscie elektryki...

dmuchac w 3sge gen2? powodzenia :mrgreen: szybko skonczysz polki miedzy pierscieniami :mrgreen:

brak roznicy w przyspieszeniu gen2a gen3? woooo o czym wy piszecie :D te silniki maja zupelnie inne przeplywy.. gen 2 od 5 tys rpm zdycha, a gen 3 od 4 zaczyna zycie az do samej odcinki... rozpatrywac max moment to tez srednia opcja... zerknij sobie na jego przebieg w calym zakresie obrotow, max wartosciami sie nie jezdzi...
magistrala wodna i olejowa w gen 2 to jakies nieporzumienie...

co nie zmienia faktu ze gdybym mial okazje jako wlasciciel tematu kupic mr2 z gen2 zdrowym to bym kupil i jezdzil do poki nie padnie... jak zadba to i pojezdzi... ale to juz nie tak idiotodporny silnik jak gen3... raczej taki specjalnej troski ;)
Denis
Posty: 1192
Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
Model: AW11
Silnik: 0,9 Diesel V8
Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca

Re: Kupię MR2 sw20

Post autor: Denis »

GOLDI pisze:
co nie zmienia faktu ze gdybym mial okazje jako wlasciciel tematu kupic mr2 z gen2 zdrowym to bym kupil i jezdzil do poki nie padnie... jak zadba to i pojezdzi... ale to juz nie tak idiotodporny silnik jak gen3... raczej taki specjalnej troski ;)
I właśnie i to tutaj chodzi ;)
Jeśli masz dobry silnik i jeździ to nie widzę sensu Swapa dla "nieco lepszego silnika". Nie mówię, że gen2 jest idealny, ale jego zmiana dla przeciętnego człowieka (który sam tego nie ogarnie tylko musi komuś zapłacić i go znaleźć) jest raczej nie warta. Co innego oczywiście jak zajedzie gen2, to kupno silnika jest wartością stałą, dochodzą tylko koszty elektryki i paru pierdół.
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę ;) kontakt 785 270 420
Awatar użytkownika
Bullseye
Administrator
Posty: 1388
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 09:52
Model: SW20
Generacja: REV2
Silnik: 3S-GE gen4
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kupię MR2 sw20

Post autor: Bullseye »

Potwierdzam powyższe, wymiana gen2 na gen3 jako tuning mija się z celem, finansowo lepiej wsadzic V6 w wiekszym budżecie, albo od razu 3Sgte.
O ile nie padnie silnik, bo reanimacja to najczesciej zdrowe gen3 od Streeta :)
A elektryka to pikus :)
2016 - Toyota MR2 REV2 "Perełka" - 93"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
Lokii
Posty: 53
Rejestracja: piątek 23 wrz 2016, 17:27
Model: AW11
Generacja: REV2
Silnik: 3S-GTE

Re: Kupię MR2 sw20

Post autor: Lokii »

Ponawiam temat Panowie :) Zastanawiam sie nad ta mr-ka otomoto.pl/oferta/toyota-mr2-20-sw-targa-t-bar-gti-oryginal-ID6yCP0n.html#542479d1c4

Wiem ze jest sprowadzona z Danii i slyszalem od kolegi z forum ze wersje z krajow beneluxu byly najmniej wyposazone, lecz w sumie nie gra to dla mnie az tak wielkiej roli. Chcialbym poznac wasze zdanie, gdyz widze ze kolega Street ma jeszcze jeden silnik do sprzedania, wiec na zapas mozna by bylo go kupic, a wiem ze Street to sprawdzona osoba ;) Pozdrawiam
oskarws6
Posty: 268
Rejestracja: środa 25 cze 2014, 20:29
Model: AW11
Generacja: REV1
Silnik: 3SGE

Re: Kupię MR2 sw20

Post autor: oskarws6 »

Widzialem zdj ten mrki jak dodal na jakims fotosiku czy innym portalu. Mocno uderzony lewy przedni rog az do kielicha, nie wiem jak z resztą
ODPOWIEDZ