tptd.pl
- Kubek_KSJZ
- Posty: 870
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
- Model: Inny
- Generacja: REV5
- Silnik: benzynowy
Re: tptd.pl
Dasz rade, szkoda, ze nie koniec sierpnia
- gzoom
- Posty: 373
- Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
- Model: ZZW30
- Silnik: 1ZZ-FE
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: tptd.pl
Pozdrowienia z tptd Pogoda na razie idealna, nie pada i nie praży słońce, oby się utrzymała
Re: tptd.pl
Osz Ty... Zazdroszczę!gzoom pisze:Pozdrowienia z tptd Pogoda na razie idealna, nie pada i nie praży słońce, oby się utrzymała
Powodzenia!
- gzoom
- Posty: 373
- Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
- Model: ZZW30
- Silnik: 1ZZ-FE
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: tptd.pl
Mimo wydawałoby się idealnych warunków - poranne opady szybko przeszły i cały dzień było pochmurno-słonecznie, do tego kameralne towarzystwo (bodajże 35 samochodów z pomiarem czasu) to jednak nie udało się ani pobić rekordu, ani przełamać 2:00:00 (najlepszy 2:00:845 czy jakoś tak). Dostało mi się trzecie miejsce, za 197-konnym Clio Sport Cup i za 200-konnym Civic Type-R po chipie i na semi-slickach. Mam w tym roku jeszcze 3 podejścia Z ciekawostek - "sportowa" S2000 na pierwszym okrążeniu 3 zakręt zaliczyło bandę - końcówka porannego "kapuśniaczku", tor jeszcze wilgotny, następnie BMW 330 uciekając przede mną wylądowało w oponach, i na sam koniec Porsche zaparkowało w bandzie tak, że trochę ją uszkodziło.
Na imprezę wyjechałem z Opola 4 rano i już na R888, żeby oszczędzić sobie przekładania (miało być sucho). Nie spodziewałem się, że te opony w codziennym użytkowaniu są tak koszmarnie uciążliwe. Zakładając je wieczorem odkryłem, że po 4 imprezach właściwie tylne nadają się już do wymiany, nie przeszłyby badania technicznego. z kolei już na miejscu odkryłem, że klocki przednie które zmieniałem na jesieni już się skończyły (po 2-3 imprezach?) - nie wiem, czy mam założone jakieś wyjątkowo twarde tarcze, które zjadły OEM-owe klocki? No i na koniec mam podobno wydmuchaną uszczelkę pod pokrywą zaworów, bo cały silnik dookoła jest mokry z oleju. Da się to wymienić samodzielnie w garażu (kwestia odkręcenia paru śrubek, wymiany uszczelki i przykręcenia z powrotem) czy wymagana jest tajemna wiedza i wizyta w serwisie?
Ogólnie zaczyna być to droga impreza - impreza 500, paliwo ~600PLN, do tego jeżeli opony i hamulce znikają w takim tempie to też będzie ponad 500/impreza ... razem zbliża się do 2kPLN/imprezę.
Na imprezę wyjechałem z Opola 4 rano i już na R888, żeby oszczędzić sobie przekładania (miało być sucho). Nie spodziewałem się, że te opony w codziennym użytkowaniu są tak koszmarnie uciążliwe. Zakładając je wieczorem odkryłem, że po 4 imprezach właściwie tylne nadają się już do wymiany, nie przeszłyby badania technicznego. z kolei już na miejscu odkryłem, że klocki przednie które zmieniałem na jesieni już się skończyły (po 2-3 imprezach?) - nie wiem, czy mam założone jakieś wyjątkowo twarde tarcze, które zjadły OEM-owe klocki? No i na koniec mam podobno wydmuchaną uszczelkę pod pokrywą zaworów, bo cały silnik dookoła jest mokry z oleju. Da się to wymienić samodzielnie w garażu (kwestia odkręcenia paru śrubek, wymiany uszczelki i przykręcenia z powrotem) czy wymagana jest tajemna wiedza i wizyta w serwisie?
Ogólnie zaczyna być to droga impreza - impreza 500, paliwo ~600PLN, do tego jeżeli opony i hamulce znikają w takim tempie to też będzie ponad 500/impreza ... razem zbliża się do 2kPLN/imprezę.
Re: tptd.pl
r888 chyba w miarę łatwo da się dociąć?
Re: tptd.pl
Panowie, rozmawiałem dzisiaj z organizatorem i dwudniowy TPTD w tym roku wygląda następująco.
Pierwszego dnia ma miejsce trening na pętli kartingowej Toru Poznań.
Czyli korzystamy jedynie z wycinka pełnej pętli (od Kukurydzy po Trybuny).
Trening trwa jedynie od 15 do 18 i jest płatny 100 zł.
Drugiego dnia ma miejsce normalna edycja TPTD w formule jaką poznaliście ostatnio.
Obecnie obowiązuje grupon na TPTD dzięki temu koszt udziału w imprezie jest nieco tańszy i wynosi 459 zł - link poniżej.
http://www.groupon.pl/oferty/poznan/tor ... o/67392261
Pierwszego dnia ma miejsce trening na pętli kartingowej Toru Poznań.
Czyli korzystamy jedynie z wycinka pełnej pętli (od Kukurydzy po Trybuny).
Trening trwa jedynie od 15 do 18 i jest płatny 100 zł.
Drugiego dnia ma miejsce normalna edycja TPTD w formule jaką poznaliście ostatnio.
Obecnie obowiązuje grupon na TPTD dzięki temu koszt udziału w imprezie jest nieco tańszy i wynosi 459 zł - link poniżej.
http://www.groupon.pl/oferty/poznan/tor ... o/67392261
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: tptd.pl
kiepska opcja z tym kartingowym :/ ale lepsza taka niż żadna
- Kubek_KSJZ
- Posty: 870
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
- Model: Inny
- Generacja: REV5
- Silnik: benzynowy
Re: tptd.pl
Do dupy, ot co.GOLDI pisze:kiepska opcja z tym kartingowym :/ ale lepsza taka niż żadna
Szkoda wachy i gum :/
Re: tptd.pl
459 zamiast 700 = ale wymyślili...
Re: tptd.pl
W dniu imprezy płaci się 700 przecież...WojtekMR pisze:459 zamiast 700 = ale wymyślili...
https://www.youtube.com/watch?v=jv6MxkP19eo