Mr2 sw20 lub zw30

Chcesz coś kupić ? Pisz a będzie Ci dane !
Awatar użytkownika
Naczelnik Imperator
Posty: 454
Rejestracja: środa 17 wrz 2014, 17:31
Model: AW11
Generacja: REV3

Mr2 sw20 lub zw30

Post autor: Naczelnik Imperator »

Jak w temacie kupię ( w zasadzie mój braciak kupi ) MR2.

Do rozważenia każda generacja i rewizja poza AW11 ;)

Budżet do 20kpln

Jak coś to priv
Awatar użytkownika
Bullseye
Administrator
Posty: 1388
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 09:52
Model: SW20
Generacja: REV2
Silnik: 3S-GE gen4
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Mr2 sw20 lub zw30

Post autor: Bullseye »

Nooooo wreszcie sie przekonal ! :D
2016 - Toyota MR2 REV2 "Perełka" - 93"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
szaq_er
Posty: 25
Rejestracja: wtorek 16 cze 2015, 17:58
Model: SW22
Generacja: REV1
Silnik: 1.8 vvti 1zze

Re: Mr2 sw20 lub zw30

Post autor: szaq_er »

blondaz
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 06 cze 2016, 14:39
Model: AW11
Generacja: REV2
Silnik: 3sge

Re: Mr2 sw20 lub zw30

Post autor: blondaz »

Dzień dobry,

Posiadam MR2 rev2 na sprzedaż rocznie samochodem nie robiłem więcej niż 5-7k km. Zdjęcia poglądowe mogę przesłać. Mogę wykonać w razie potrzeby też zdjęcia dowolnego elementu.

Krótki opis samochodu: niski, sportowy, dający ciekawe wrażenia z jazdy. Maksymalna prędkość 230-240. Biorąc pod uwagę, że tyle letnim samochodem czasem potrafiłem takie prędkości osiągać może mówić o jego przygotowaniu do jazdy. W skrócie podczas mojego posiadania zostało zrobione/ zmienione:
1) 0 rdzy, idealnie zakonserwowany, kilka odprysków na elementach plastikowych: zderzaki, spoiler. Zakonserwowany wydech oraz wymienione elementy łączenia wydechu.
2) kompletne zawieszenie z hamulcami - ze względu na trudno dostępne niektóre części zawieszenie sworznie itd. (później znalazłem dystrybutora za granicą). Hamulce: tarcze, klocki oraz sworznie i przeguby zawieszenie były robione w ASO Toyoty. Obecnie mam jeszcze kilka części zamówionych na zapas. Zamontowane sprężyny teina i amortyzatory bilstein b6 wraz z mocowaniami. Tylnie w dobrym stanie mam kayaby jako zapasowe.
3) elektryka - wymieniony został alternator (samochód stał 1,5 roku w garażu), kable wysokiego napięcia, akumulator i kable przyłączeniowe.
4) wymieniona skrzynia i sprzęgło. Zamontowana skrzynia s54 (s53 leży w garażu). Wymiana związana była z przełożeniami i lepszymi synchronizatorami . W przeciągu 2 sezonów warto by było zajrzeć (ewentualnie wymienić) sprzęgło.
5) zamontowana aluminiowa sportowa chodnica (przeze mnie kupiona - w oryginalnej był wyciek - kolega miał wesele gdzie jechało się żwirem).
6) robiona głowica uszczelka i pozostałe elementy silnika, które wymagały wymiany.
7) Zmontowane rozpórki przód i tył oraz wymienione rozpórki usztywniające nadwozie (lecą pod samochodem).
8) short shifter (oryginalny też powinienem mieć) - idealnie pasuje do sportowego charakteru.
9) pozostałe wymiany na bieżąco. Samochód za mojego posiadania nie miał żadnych uszkodzeń poza rysą 5cm na boku (ktoś przejechał mi kluczykiem). Z oględzin wyszło, że kiedyś był bity w przód. Geometria ok - 2 ślady (powinienem mieć do wglądu dokument z ostatnich ustawień). Pali się lamka ABS - prawdopodobnie wymaga resetu komputera. W jeździe mi to nie przeszkadzało - można podpiąć jedynie w ASO. Zacząłem kiedyś prowadzić inwestygację i w związku z ABS były już powymieniane czujniki ale nie było resetu komputera. Samochód na felgach 16" (spasowane do zawieszenia). Powinienem jeszcze mieć felgi 15" z oponami też letnimi.

Do zrobienia (jeżeli chce się wykorzystywać możliwości samochodu na maksa): wymiana opon przód - obecnie 205 przydały by się jednak 195 (fabrycznie były montowane) wyważanie, ewentualnie prostowanie felg i geometria (przy takich wymianach zalecana) gumowa rura chłodzenia - pęknięta obecnie sklejona taśmą. Najlepiej wymiana wszystkich na nowe sylikonowe. Z chęcią odpowiem na wszystkie pytania.

Pozdrawiam,
B
Denis
Posty: 1192
Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
Model: AW11
Silnik: 0,9 Diesel V8
Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca

Re: Mr2 sw20 lub zw30

Post autor: Denis »

Jeśli już podajesz ofertę musisz zgodnie z regulaminem podać cenę i zdjęcia. Jeśli nie - muszę usunąć
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę ;) kontakt 785 270 420
Awatar użytkownika
Bullseye
Administrator
Posty: 1388
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 09:52
Model: SW20
Generacja: REV2
Silnik: 3S-GE gen4
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Mr2 sw20 lub zw30

Post autor: Bullseye »

Tu masz diagnozę na migającej diodzie a nie na podpinaniu komputera :)
Robisz zwore i liczysz bledy, pokaze calkiem dokladnie co mu nie gra, a najpewniej któryś czujnik sie wypial badz przerdzewial.
2016 - Toyota MR2 REV2 "Perełka" - 93"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
Awatar użytkownika
Arnoldman
Posty: 676
Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 15:58
Model: SW20
Generacja: REV2
Silnik: V6
Lokalizacja: Katowice

Re: Mr2 sw20 lub zw30

Post autor: Arnoldman »

Z takiego opisu auta można się wiele nowego nauczyć 8-)
ODPOWIEDZ