Witam
Kupię w nienagannym stanie blok 2zz oraz wał z 1zz.
Żadne szlify / po panewkowe nie wchodzą w rachubę.
Mam już takich chyba 3.
Blok 2zz i wał 1zz
Blok 2zz i wał 1zz
Drive It Like You Stole It
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: Blok 2zz i wał 1zz
wal z 1zz pasuje do 2zz ? wiem ze nie na temat ale dobrze cos wiedziec wiecej, jest roznica miedzy nimi ?
Re: Blok 2zz i wał 1zz
https://photos.app.goo.gl/rUd3JsvTJfuZV7OE3
https://photos.app.goo.gl/oYpCDlkQUdaeTjxp2
Przeciwwagi zahaczają o natrysk oleju. Po ścięciu na ostrze noża pasuje jak ta lala. *
*na panewki główne i korbowodowe psuje.
** zdjęcia moje nie z neta.
***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika
https://photos.app.goo.gl/oYpCDlkQUdaeTjxp2
Przeciwwagi zahaczają o natrysk oleju. Po ścięciu na ostrze noża pasuje jak ta lala. *
*na panewki główne i korbowodowe psuje.
** zdjęcia moje nie z neta.
***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika
Drive It Like You Stole It
Re: Blok 2zz i wał 1zz
http://www.tdi-plc.com/toda-racing-rele ... nd-celica/
1zz ma wykorbienie 91,5 a 2zz 88
trzeba by customowe korby albo tłoki zrobić....
1zz ma wykorbienie 91,5 a 2zz 88
trzeba by customowe korby albo tłoki zrobić....
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: Blok 2zz i wał 1zz
dzieki, czlowiek uczy sie cale zycieculmen pisze: ***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika
wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
Re: Blok 2zz i wał 1zz
Nie wiedziałem nawet że takie cuda istnieją o.OWojtekMR pisze:http://www.tdi-plc.com/toda-racing-rele ... nd-celica/
1zz ma wykorbienie 91,5 a 2zz 88
trzeba by customowe korby albo tłoki zrobić....
Re: Blok 2zz i wał 1zz
GOLDI pisze:dzieki, czlowiek uczy sie cale zycieculmen pisze: ***skąd ci przyszło do głowy że knujemy to pakować do 1 silnika
wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
a więc lepiej dluższe korby czy tłoki z niższym mocowaniem korb ( w sumie korby są chyba słabszym ogniwem)
przy kompresorze nie trzeba tak kręcic
Re: Blok 2zz i wał 1zz
Ze standardową odcinką powinno dać radę.GOLDI pisze:wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
TrzebaWojtekMR pisze:przy kompresorze nie trzeba tak kręcic
Drive It Like You Stole It
-
- Posty: 409
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 12:44
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: V6 & 3S-GTE
Re: Blok 2zz i wał 1zz
Może i nie trzeba ale bez ognia nie ma grilaculmen pisze:Ze standardową odcinką powinno dać radę.GOLDI pisze:wieksze wykorbienie to i wieksze predkosci katowe a wiec nizej sie zareci...
TrzebaWojtekMR pisze:przy kompresorze nie trzeba tak kręcic