Strona 38 z 39

Re: tptd.pl

: poniedziałek 14 sie 2017, 10:19
autor: gzoom
Film: https://youtu.be/VKsBe7AdH8o. Akcja w ostatnich sekundach.

Re: tptd.pl

: poniedziałek 14 sie 2017, 14:26
autor: Kubek_KSJZ
Grubo:) a szkoda bo mogl byc dobry czas z tego kolka.

Re: tptd.pl

: poniedziałek 14 sie 2017, 15:38
autor: WojtekMR
już witał się z gąską - jest mozliwośc podłożenia danych z harrego?

Re: tptd.pl

: poniedziałek 14 sie 2017, 18:43
autor: gzoom
Niesety, uruchomiłem Harrego ale później aplikację do monitorowania opon i okazało się, że Harry w tle nie działa-więc nie mam żadnych porządnych danych. Ogólnie weekend do bani, w sobotę nie dość, że nie dało się jeździć, to jeszcze zarobiłem karę 1000PLN za wyprzedzanie w zakręcie-niezamierzone, nieplanowane, no ale jakoś tak wyszło że zawalidroga pojechał po zewnętrznej na babajadze a ja już byłem na wewnętrznej i niezręcznie mi było hamować.

Re: tptd.pl

: poniedziałek 14 sie 2017, 19:43
autor: culmen
Sprawdzaj punkty bazowe czy buda prosta i czas zacząć szukać blach w kolorze na alledrogo.

Głowa do góry. Ważne że kierownik cały.

Re: tptd.pl

: poniedziałek 14 sie 2017, 20:43
autor: WojtekMR
drogo nas ten nałóg kosztuje :evil:
picie wyszło by taniej

Re: tptd.pl

: wtorek 15 sie 2017, 00:29
autor: GOLDI
zdrowo przyjeba*es... o ile driver bez szwanku wyszedl to sprzet sie odbuduje ;) zlapales pobocze czy opona nie skleila?

Re: tptd.pl

: wtorek 15 sie 2017, 10:49
autor: Blinkey
W lotnictwie mówi się, że każde lądowanie jest dobre, jeżeli pilot i pasażerowie wychodzą bez szwanku. W tym przypadku mam takie samo zdanie. Lądowanie w botanice, ale pilot cały. Blachy da się naprawić, pilota byłoby trudniej.

Re: tptd.pl

: wtorek 15 sie 2017, 15:23
autor: gzoom
Szczerze mówiąc, nie wiem, jak to się stało. Jak zwykle przyhamowałem przed zakrętem i wszedłem w niego już z nogą w podłodze. W pewnym momencie poczułem, że tył zaczyna mnie wyprzedzać, a gdy chciałem skontrować, kierownica była ciężka jakby kręcić na postoju slikami bez wspomagania. I już wiedziałem że po ptokach :) Zgaduję, że przed wyjazdem na tor trochę podniosłem ciśnienie w kołach po sobotnich jazdach (miałem opuścić po pierwszej sesji), i parząc na temperaturę opon nie zwróciłem uwagi na ciśnienie, mogło być za wysokie. Kierownik cały, auto się odbuduje - albo zrobi nowe, co taniej, w końcu na liczniku już 245kkm, i może w przyszłym roku znów pojeżdżę. Czuję, że 1:59 było w zasięgu ręki już w sobotę (Harry był często "na zielonym", tylko zawsze na kogoś trafiałem po drodze), a wysokie 1:58 nie jest całkiem nieosiągalne.

Re: tptd.pl

: wtorek 15 sie 2017, 22:23
autor: culmen
Polecam obejrzeć filmik*
https://www.youtube.com/watch?v=_ZUY7FeClQ4

*Szczególnie pracę stóp.