3S-GTE Potrzebne namiary :)
-
- Posty: 18
- Rejestracja: niedziela 01 lut 2015, 10:43
- Model: AW11
- Generacja: REV1
- Silnik: 5s-fe
- Lokalizacja: Poznan/tarnowo podgorne
3S-GTE Potrzebne namiary :)
Panowie. Z racji iż kupiłem mrke po remoncie silnika, potrzebowalbym namiary na kogoś kto ma na sprzedaż za normalne pieniądze silnik z turbo cały kompletny z osprzętem i najlepiej skrzynia. Gdyż mój poremontowy pali nie małe ilości oleju. Z góry dziekuje i liczę na pomoc
Re: Potrzebne namiary :)
"Normalne pieniądze" czyli ile?
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: 3S-GTE Potrzebne namiary :)
zwiększ budżet 2 krotnie dolicz pare k na podstawowy serwis rozrzadziki soki i inne cuda i moze sie uda
Re: 3S-GTE Potrzebne namiary :)
Niestety tak jak Goldi napisał. 8k+. Za 4 znajdziesz co najwyżej silnik, jak dobrze pójdzie to w miarę kompletny. Jeśli chcesz swapować ze skrzynią to jeszcze będziesz potrzebował półosi i zwrotnic. Zawsze możesz ściągnąć MR2 turbo z UK.
- Arnoldman
- Posty: 676
- Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 15:58
- Model: SW20
- Generacja: REV2
- Silnik: V6
- Lokalizacja: Katowice
Re: 3S-GTE Potrzebne namiary :)
za 4k mozesz miec bajera 3sge i jeszcze zostanie sporooo
- wacek198912
- Posty: 509
- Rejestracja: niedziela 27 kwie 2014, 11:09
- Model: AW11
- Generacja: REV1
- Silnik: 3sge, 1mz-fe z turbo
- Lokalizacja: DW / DTR
Re: 3S-GTE Potrzebne namiary :)
nom , swap to nie taka tania sprawa jak się na początku wydaje, silnik to kropla w morzu.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: niedziela 01 lut 2015, 10:43
- Model: AW11
- Generacja: REV1
- Silnik: 5s-fe
- Lokalizacja: Poznan/tarnowo podgorne
Re: 3S-GTE Potrzebne namiary :)
Myślałem nad 3sge ale jednak trochę mało. A teraz pytanie nr 2 gdybym jednak poszedł w 3sge duzo trzeba zmieniać żeby pozniej trochę dmuchnąć i zrobic z 200/230 KM?
Re: 3S-GTE Potrzebne namiary :)
Na tyle dużo i na tyle drogo, że lepiej wsadzić seryjne 3S-GTE.Miki23311 pisze:Myślałem nad 3sge ale jednak trochę mało. A teraz pytanie nr 2 gdybym jednak poszedł w 3sge duzo trzeba zmieniać żeby pozniej trochę dmuchnąć i zrobic z 200/230 KM?