Zegary do rev3
- Naczelnik Imperator
- Posty: 454
- Rejestracja: środa 17 wrz 2014, 17:31
- Model: AW11
- Generacja: REV3
Zegary do rev3
Kupię zegary do rev3. Nie mogą być modzone, potrzebny sprawny oryginał.
Te co kupiłem i niestety zamontowałem pokazują niewłaściwe wartości. Wiem, że jest sporo kombinacji, żeby to ustawić dlatego wolę oryginał w którym nikt nie dłubał, a jeśli ktoś coś z nimi robił to żeby była pewność że 100km/h do 100km/h a nie tak jak u mnie 100km/h to 80km/h a 1000 obrotów to 500, a pełen bak to 3/4 itd. Oczywiście potrzebne zegary EU.
Te co kupiłem i niestety zamontowałem pokazują niewłaściwe wartości. Wiem, że jest sporo kombinacji, żeby to ustawić dlatego wolę oryginał w którym nikt nie dłubał, a jeśli ktoś coś z nimi robił to żeby była pewność że 100km/h do 100km/h a nie tak jak u mnie 100km/h to 80km/h a 1000 obrotów to 500, a pełen bak to 3/4 itd. Oczywiście potrzebne zegary EU.
- Johan
- Posty: 108
- Rejestracja: piątek 06 mar 2015, 18:13
- Model: SW20
- Generacja: REV3
- Silnik: 3S-GE gen3
- Lokalizacja: Wawa
Re: Zegary do rev3
Ciężko jest z ustawieniem samego prędkościomierza? Pokazuje 100 km/h, a jadę 90 km/h.
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: Zegary do rev3
nie jest to trudne... trzeba rozebrac zegary i na hamowni najlepiej wyciagnac wskazowke przy 100km/h i wlozyc... na drodze nie polecam ale tez mozna wg gps... a zegary nigdy nie beda perfekt... jest tam pewna tolerancja bledu.. wystarczy odbiegajacy od fabryki rozmiar opon czy nawet rozna wysokosc bieznika i juz bedzie przeklamywac o pare km/hJohan pisze:Ciężko jest z ustawieniem samego prędkościomierza? Pokazuje 100 km/h, a jadę 90 km/h.
- xanter
- Posty: 713
- Rejestracja: piątek 29 sie 2014, 22:01
- Model: Inny
- Silnik: 3SGTE
- Lokalizacja: Legionowo
Re: Zegary do rev3
Rozmiar opon dla prawidłowych wskazań to podstawa. Druga sprawa to taka że liczniki specjalnie tak były i są jeszcze w niektórych markach kalibrowane że błąd pomiaru rośnie w miarę zwiększania prędkości. Widać to szczególnie jak jedziesz z nawigacja GPS. Kiedyś naliczniku w nowej alfie miałem 220 a na GPS 200
- Johan
- Posty: 108
- Rejestracja: piątek 06 mar 2015, 18:13
- Model: SW20
- Generacja: REV3
- Silnik: 3S-GE gen3
- Lokalizacja: Wawa
Re: Zegary do rev3
Średnio fabrycznie przekłamuje przy 100 km/h o 3-4 km/h. To jest norma, i tak bym chciał. Teraz jak wyprzedzam policje w terenie zabudowanym to muszę się zastanawiać czy czasem nie przeginam i nie jadę szybciej niż 60 km/h, tak samo na fotoradarach:P A pytałem bo myślałem że to z czujnikiem przy skrzyni jest problem.
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: Zegary do rev3
w nowych samochodach jest to kalibrowane na biezaco , uwzgledniajac cisnienie w oponach a pomiar predkosci odbywa sie z czujnikow abs niestety w starych struclach tak jest. ze te 10% bledu w pomiarze jest/było akceptowalne...
- Naczelnik Imperator
- Posty: 454
- Rejestracja: środa 17 wrz 2014, 17:31
- Model: AW11
- Generacja: REV3
Re: Zegary do rev3
Prędkość o 10km/h to spoko 20km/h za dużo, ale obroty i poziom paliwa wole mieć według stanu faktycznego Czyli radzicie zeby grzebać w tych zegarach i pewnie tak bede musiał zrobić dopóki nie znajdę innych. Nie zmienia to faktu ze jak ktoś ma ori to chętnie odkupie:)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 77
- Rejestracja: poniedziałek 27 lip 2015, 21:06
- Model: SW22
- Generacja: REV1
- Silnik: 1ZZ-FE
- Lokalizacja: Celestynów
Re: Zegary do rev3
Modyfikowałem swoje tarcze i musiałem ściągać wskazówki-ponowny montaż upierdliwy ale możliwy. Moje doświadczenia wiążą się ze ZW30 ale wydaje mi się, że procedurę można zastosować.
Auto tankujesz pod korek, silnik rozgrzany, podpięte najtańsze obd bt(nie wiem czy w rev3 jest taka możliwość:))+jakaś darmowa apka.
Po powrocie do domu demontujesz licznik, z niego wskazówki, podpinasz licznik z powrotem, odpalasz silniki i wciskasz wskazówki.
-Paliwo na full,
-prędkość na 0,
-temperatura na środek,
-obroty wg obd
Dokładność wskazań prędkościomierza może wymagać korekty- ja w tym celu wyjąłem pin oporowy wskazówki, podpiąłem i zaznaczymłem pozycje wskazówki na włączonym zapłonie. Potem demontaż wskazówki, znowu zapłon i korekta względem zaznaczonego miejsca(Postanowiłem zostawić sobie ok +5km/h błędu). Wszystko gra i trąbi.
Jeżeli będziesz próbował zastosować tą procedurę to zwróć uwagę na demontaż wskazówek-łatwo o porysowanie/uszkodzenie tarczy.
Powodzenia
Auto tankujesz pod korek, silnik rozgrzany, podpięte najtańsze obd bt(nie wiem czy w rev3 jest taka możliwość:))+jakaś darmowa apka.
Po powrocie do domu demontujesz licznik, z niego wskazówki, podpinasz licznik z powrotem, odpalasz silniki i wciskasz wskazówki.
-Paliwo na full,
-prędkość na 0,
-temperatura na środek,
-obroty wg obd
Dokładność wskazań prędkościomierza może wymagać korekty- ja w tym celu wyjąłem pin oporowy wskazówki, podpiąłem i zaznaczymłem pozycje wskazówki na włączonym zapłonie. Potem demontaż wskazówki, znowu zapłon i korekta względem zaznaczonego miejsca(Postanowiłem zostawić sobie ok +5km/h błędu). Wszystko gra i trąbi.
Jeżeli będziesz próbował zastosować tą procedurę to zwróć uwagę na demontaż wskazówek-łatwo o porysowanie/uszkodzenie tarczy.
Powodzenia
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: Zegary do rev3
odpada sw20 nie ma obd
-
- Posty: 77
- Rejestracja: poniedziałek 27 lip 2015, 21:06
- Model: SW22
- Generacja: REV1
- Silnik: 1ZZ-FE
- Lokalizacja: Celestynów
Re: Zegary do rev3
To może ustawienie względem typowych obrotów jałowych na rozgrzanym silniku?