ENKEI :)

Chcesz coś sprzedać ? Pisz a będzie Ci odebrane !
Awatar użytkownika
Siwy
Posty: 389
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:57
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: 1MZ-FE
Lokalizacja: Szczecin

Re: ENKEI :)

Post autor: Siwy »

Denis, aż się łezka w oku kręci, pięknie to napisałeś... :cry:
Ale nie zmienia to k..wa faktu, że mamy regulamin i należy go przestrzegać. :twisted:

Mały przestań gwiazdorzyć i ogarnij się. :lol:
Denis
Posty: 1192
Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
Model: AW11
Silnik: 0,9 Diesel V8
Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca

Re: ENKEI :)

Post autor: Denis »

Dajmy mu Snickersa ;)
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę ;) kontakt 785 270 420
Awatar użytkownika
mały
Posty: 174
Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 07:16
Model: AW11
Silnik: 3SGTE
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: ENKEI :)

Post autor: mały »

Polać Denisowi.

Takie info dla nowych:
ODP 1:
Dystans jest po to, że przy ET 40 i 8 calach z przodu felga leciutko zawadza o Zawias Teina, który został założony w miarę na samym początku posiadania auta.
Dystans jest 5mm i nie wystaje poza piastę.
Felga opiera się na piastę i jest zamontowana na 5 nakrętek montowanych na seryjne szpilki.

ODP 2:
Rozstaw śrób - Panowie nie osłabiajcie mnie :)
Kolor czarny ( trzeba jeździć na zloty a nie siedzieć w domu i banować )
Stan: Tak jak Denis pisze, fura typowo zlotowa, na kapselkach jest jeszcze folijka, którą Denis chciał się zająć

Dla zainteresowanych prv
Awatar użytkownika
xanter
Posty: 713
Rejestracja: piątek 29 sie 2014, 22:01
Model: Inny
Silnik: 3SGTE
Lokalizacja: Legionowo

Re: ENKEI :)

Post autor: xanter »

Mały czyżbyś kupił volki?
Awatar użytkownika
Yojimbo
Posty: 674
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 13:54
Model: AW11
Generacja: REV2
Silnik: 3S-GTE

Re: ENKEI :)

Post autor: Yojimbo »

Otwór centrujący 60,1? Fela nie ma ścięcia w otworze? Jak ja u siebie zakładałem dystans 5mm to praktycznie zasłonił kołnierz, no może 1mm wystawał, ale wiele felg ma otwór centrujący roztoczony na wysokości kilku mm, że nie miałyby jak się oprzeć na niskim kołnierzu piasty. Mógłbyś zarzucić zdjęciem od wewnętrznej strony felgi?
Denis
Posty: 1192
Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
Model: AW11
Silnik: 0,9 Diesel V8
Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca

Re: ENKEI :)

Post autor: Denis »

Ah te otwory centrujące.... mam z tym do czynienia na co dzień i najlepszym przykładem że felgi stalowe w lawetach mają otwór 66,1 a piasta ma ok 63mm. Morał z tego taki, że nawet 2,5 Tony nie wpływa zbytnio na te prześmieszne plastikowe gówniane pierścienie centrujące, które to mają zbierać tajemniczą energię :) Trzeba tylko wiedzieć jak wycentrować felgę przy jej zakładaniu i po sprawie ;)
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę ;) kontakt 785 270 420
Awatar użytkownika
Naczelnik Imperator
Posty: 454
Rejestracja: środa 17 wrz 2014, 17:31
Model: AW11
Generacja: REV3

Re: ENKEI :)

Post autor: Naczelnik Imperator »

U mnie piasta praktycznie schowala sie za dystansem i dorobiłem sobie dystanse z parapetem pod felgę i jest git :) także jak coś to zawsze za parę PLN mozna zrobić sobie takie i po sprawie.
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: ENKEI :)

Post autor: WojtekMR »

trochę co innego koło w lawecie a co innego na przedniej osi
nie udało mi się w sw20 pozbyć drgań na kierownicy bez pierścieni centrujących
Denis
Posty: 1192
Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
Model: AW11
Silnik: 0,9 Diesel V8
Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca

Re: ENKEI :)

Post autor: Denis »

2 lata w avensisie mialem stalowki z octavii czyli o 3mm wieksze i zrobilem tak 30 000 km. Odpowiednie nakretki i metoda przykrecania i nie byly potrzebne zadne mityczne pierscienie.
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę ;) kontakt 785 270 420
Awatar użytkownika
Yojimbo
Posty: 674
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 13:54
Model: AW11
Generacja: REV2
Silnik: 3S-GTE

Re: ENKEI :)

Post autor: Yojimbo »

Mimo wszystko, bezpieczniej jest z pierscieniami.
ODPOWIEDZ