Widzę, że jesteś negatywnie nastawiony do KreatoraMaciekmr2 pisze:Poza tym, że Hamownia w "profesjonalnym" warsztacie Tuningowym, to całkiem zacnie.
Wszystkie gen3 kręcą się powyżej 7600?
od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap
- luis
- Posty: 340
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:59
- Model: SW20
- Generacja: REV3
- Silnik: 3S-GTE
- Lokalizacja: Warka
Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap
- Yojimbo
- Posty: 674
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 13:54
- Model: AW11
- Generacja: REV2
- Silnik: 3S-GTE
Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap
Wow, rev3 zawsze ma taki fajny przebieg momentu?
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap
shamowana moze byc poprawnie, ale hamowania zle skalibrowana do danego samochodu, stad max moment zanizony, wykes przesuniety ale max moc bez zmian pozostanie...
- Maciekmr2
- Posty: 661
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 10:58
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: 3S-GTE
- Lokalizacja: Warszawa
Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap
Tak, ale nie robmy tutaj OT.luis pisze:Widzę, że jesteś negatywnie nastawiony do KreatoraMaciekmr2 pisze:Poza tym, że Hamownia w "profesjonalnym" warsztacie Tuningowym, to całkiem zacnie.
Wszystkie gen3 kręcą się powyżej 7600?
MR2 - Mid-engine, Rear-wheel drive, two-seater
-
- Posty: 323
- Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 09:59
- Model: SW20
- Generacja: REV3
- Silnik: 3S-GE
- Lokalizacja: Krk
Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap
Właśnie miałem pytać skąd tak mało niutka.
Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap
Temat do zamknięcia