tptd.pl

Spotkania, spoty, imprezy oraz zloty
piko
Posty: 47
Rejestracja: poniedziałek 14 gru 2015, 20:59
Model: SW22
Generacja: REV5
Silnik: 2ZZ-GE

Re: tptd.pl

Post autor: piko »

Dzięki za informacje. Na razie czekam na diagnozę po wstępnym rozebraniu mojego motoru. Trochę przerażają mnie informacje o tym, że tego silnika się nie da wyremontować w taki sposób, żeby był bezawaryjny. Natomiast szukanie używanego w dobrym stanie wygląda na poszukiwanie Świętego Grala.

Nie wiem za bardzo co z tym począć, bo nie bardzo widzi mi się szukanie silnika przez pół roku, albo robienie remontu, który podziała chwilę.
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: tptd.pl

Post autor: WojtekMR »

da się wyremontować - tylko trzeba trochę części kupić :P wał, tłoki, korby, panewk, głowicę itp



kiedys w taki sposób remontowałem 3sgte - i tak na drugim track-day na Rakietowej się skończył :lol:
piko
Posty: 47
Rejestracja: poniedziałek 14 gru 2015, 20:59
Model: SW22
Generacja: REV5
Silnik: 2ZZ-GE

Re: tptd.pl

Post autor: piko »

To może wsadzę tam 1ZZ i sprzedam, albo spróbuję sprzedać bez silnika... Jest jeszcze opcja zakupu znanego egzemplarza Mazdy MX-5 NB z silnikiem, który bierze duże ilości oleju, zrobienia tam remontu i wsadzenia do niego turbo...
Awatar użytkownika
culmen
Posty: 329
Rejestracja: wtorek 29 wrz 2015, 16:09
Model: ZZW30
Silnik: 2zz sc

Re: tptd.pl

Post autor: culmen »

Jak możesz poczekać to możemy się dogadać z 1zz bo za 2-3 miesiące planuję 2zz wrzucić do siebie.
Drive It Like You Stole It
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: tptd.pl

Post autor: WojtekMR »

nie pierdziel - kupuj silnik za 3500zł i daj jeszcze szansę - tylko jakiś w miarę pewny
Awatar użytkownika
culmen
Posty: 329
Rejestracja: wtorek 29 wrz 2015, 16:09
Model: ZZW30
Silnik: 2zz sc

Re: tptd.pl

Post autor: culmen »

Z tego co czytałem torowe 2zz zabija najczęściej:
1: stuk
2: przegrzanie
3: niedobory smarowania

Może warto przerobić od razu miskę i smok.
Drive It Like You Stole It
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: tptd.pl

Post autor: WojtekMR »

ale tutaj pewnie ten silnik był nie halo od początku - dzwoń do Dmosina http://allegro.pl/show_item.php?item=62 ... rtbhouse_a - może lawetą podjechać i wymienić na miejscu pisze że można, pisze że ma cały dół, górę itp.

dzwoniłem do niego - niestety na razie bida (brak silników) :evil:
STREET TERROR
Posty: 149
Rejestracja: sobota 29 mar 2014, 20:54
Model: AW11
Generacja: REV1
Silnik: 3sge

Re: tptd.pl

Post autor: STREET TERROR »

mam silnik z polifta mrs w automacie. jeszcze w aucie. jak cos to przedzwon.
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: tptd.pl

Post autor: WojtekMR »

tylko jak już jest poprzerabiane pod 2zz to wsadzenie 1zz znów zwiększa koszty :lol:

Obrazek

przez chwilę było nas sporo - wszystkie niebieskie 8-)
piko
Posty: 47
Rejestracja: poniedziałek 14 gru 2015, 20:59
Model: SW22
Generacja: REV5
Silnik: 2ZZ-GE

Re: tptd.pl

Post autor: piko »

Hm, zobaczymy czy ktoś się skusi...
http://otomoto.pl/oferta/toyota-mr2-swa ... yrLcp.html
ODPOWIEDZ