tptd.pl

Spotkania, spoty, imprezy oraz zloty
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: tptd.pl

Post autor: WojtekMR »

znaczy się jest jeszcze jeden powód na następny trackday ;)

http://tptd.pl/2014/4ed2014/ZBIORCZY%20CITY.pdf tak czułem że to BMW przedemną i Delta dobrze w przedostatniej sesji jeździły
Awatar użytkownika
gzoom
Posty: 373
Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
Model: ZZW30
Silnik: 1ZZ-FE
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: tptd.pl

Post autor: gzoom »

Mnie bardziej ciekawi co to za Mazdy MX-5, że takie dobre czasy wykręciły?
Awatar użytkownika
GOLDI
Posty: 1201
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny

Re: tptd.pl

Post autor: GOLDI »

jedna mazda NC i dwoch kierowców. mx5 ogólnie jezdzi bardzo dobrze
Awatar użytkownika
Kubek_KSJZ
Posty: 870
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy

Re: tptd.pl

Post autor: Kubek_KSJZ »

GOLDI pisze:jedna mazda NC i dwoch kierowców. mx5 ogólnie jezdzi bardzo dobrze
Kiedyś była NB 1.8 i robiła 2.02, całkiem szybkie auto.

BTW Dobrze mi się wydawało, że czerwoną tracę czas na hamowaniu bo nie dość że były hamulce trochę zapowietrzone to nie zauważyłem, że klocki się skończyły z przodu :oops:

Obrazek
No coż, przy okazji czas myślę, że do poprawienia
Awatar użytkownika
gzoom
Posty: 373
Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
Model: ZZW30
Silnik: 1ZZ-FE
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: tptd.pl

Post autor: gzoom »

Wychodzi, że albo muszę zmienić auto, albo auto musi zmienić kierownika ;)
Ja mam wrażenie, że od połowy imprezy samochód znacznie gorzej hamuje i hamulce zaczęły piszczeć - nie jestem specem, ale na moje niewprawne oko klockom daleko jeszcze do stanu, w jakim są Twoje.
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: tptd.pl

Post autor: WojtekMR »

oglądając przejazdy Kubka myślę że jest parę sekund do urwania przy poprawie/zmianie kierownika




oczywiście mocy by się przydało na podciągnięcie prostych, hamulce na opóźnienie hamowania itp. :lol: ale na razie rezerwy tkwią w mózgu :cry:


ps. muszę jeszcze zaliczyć hamownię ile kucyków uciekło...
Awatar użytkownika
GOLDI
Posty: 1201
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny

Re: tptd.pl

Post autor: GOLDI »

czy ja wiem czy mocy potrzeba az tak duzo :) "najszybsza baba w Polsce" zrobila 210konna starą meganką 1,49? jakos tak :) a dzien wczesniej 100 konnym pikaczento kolo zrobił 2,02 :)
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: tptd.pl

Post autor: WojtekMR »

ja nie mówię że aż tak dużo :D każde 10 koni poprawiłoby szybkość na prostych
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: tptd.pl

Post autor: WojtekMR »

ta stara meganka to ta żółta co się popsuła w niej skrzynia ;) w niedzielę?
nie no zupełnie nieprzygotowana do sportu :lol:
Awatar użytkownika
GOLDI
Posty: 1201
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny

Re: tptd.pl

Post autor: GOLDI »

częściowo zółta była ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ